Slagerpassie zorgt voor een verslaving

By 28 januari 2014 blog

Baretta Media heeft 32 films gemaakt van verschillende slager onderwerpen voor Bespeak.
Bespeak  heeft hier een artikel over geplaatst in de Bespeakkrant.

In de zomer van 2012 is Bespeak voor het eerst op pad gegaan met Arno Baretta, van Baretta Media. Voor slagerspassie heeft hij de reportages bij slagerijen verzorgd.

Het kantoor van Arno Baretta ligt op steenworp afstand van de thuisbasis van Bespeak. Je ziet hem zo zitten, langs de Eem. Hij vertelt graag over dit project. ”Uniek aan dit project is echt de omvang. Je kunt helemaal in de wereld van de slagers duiken, dat is echt geweldig! Het is bijzonder om de verhalen van verschillende slagers te horen. Opvallend vond ik dat ze allemaal erg gastvrij zijn. Ze nemen de tijd voor je en je krijgt bijna altijd iets te proeven aangeboden. Ik ben nu helemaal verslaafd aan kaasgrillworst! Bespeak heb ik ook goed leren kennen. Ik heb al heel wat uurtjes met Anja in de auto gezeten, om samen te carpoolen. Ik leer ook steeds meer mensen kennen door andere projecten. Ik zie Bespeak als een creatief, maar ook echt inhoudelijk bedrijf. Ze zijn erg open en betrouwbaar. Dat maakt dat het heel fijn samenwerken is.”